آغاز جنگ رسانه‌ای میزبانان؛ روزنامه اکراینی: لهستانی‌ها از ما یاد بگیرند!
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که چهاردهمین دوره پیکارهای جام ملت‌های اروپا از روز جمعه در دو کشور همسایه  اوکراین و لهستان آغاز شد، بنظر می‌رسید برگزاری این رویداد فواید زیادی برای دو جامعه اروپایی در بر داشته باشد و باعث نزدیکی و یکپارچکی مردم این دو کشور شود. اما وقوع برخی اتفاقات مشخص می‌کند با وجود همکاری ظاهری، دست کم در بخش ورزشی و رسانه‌ای، اوکراینی‌ها و لهستانی‌ها در چالش با یکدیگر هستند.

به همین خاطر مرور تیتر و مطالب برخی روزنامه‌های روز سه‌شنبه اوکراین، این نکته را اثبات می‌کند. این رسانه‌ها پس از آنکه شب گذشته تیم کشورشان در آخرین بازی دور اول مرحله گروهی و در گروه چهارم 2 بر یک سوئد را شکست داد، در کنار تحلیل‌ و گزارش‌ از مردان اولگ بلوخین، کنایه‌هایی هم به طرف دیگر میزبان یورو زدند که در بازی اول خود، در روز جمعه مقابل یونان یک بر یک متوقف شده و در صورت تبدیل پنالتی یونانی‌ها به گل، حتی امکان شکست شان نیز در گام نخست وجود داشت.

براین اساس روزنامه «گازتا ویبورژکا» چاپ کیف، در حاشیه گزارش اصلی خود از این بازی، نوشته است: اوکراین 2- سوئد یک، درخشش شوچنکو با 2 گل زده، قابل توجه همه دوستداران فوتبال، از جمله لهستانی‌ها تا بفهمند و یاد بگیرند چگونه در یک جامی که خود میزبان هستند، پرقدرت و باشکوه یک جام را آغاز کنند.

روزنامه پولوسکی نیز عنوان کرد: لهستانی‌ها کلی بخاطر سه ستاره دورتموندی خود هیاهو کردند، اما مقابل یونان چیزی نشان ندادند. اما اوکراین یک شوچنکو بزرگ را داشت و به همه چیز رسید.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: